Skor...

Tja. Asså det finnns verkligen hur många olika skor som helst! klackskor,ballerinaskor,stövlar,sandaler m.m! Jag brukar nästan aldrig ha klackskor utan jag använder mer ballerinaskor... typ fast iochförsig e det vinter så just nu e det inte så aktuellt... Men även om jag nästan aldrig använder klackskor så tycker jag att en del e cooola! Som dom här t.ex!




Ja och så älskar jag som sagt ballerinaskor!


Ballerina   119.- kr
Och vem gillar inte sandaler?


Och här kommer några bilder på skor som kanske inte alla skulle sätta på sig...



'



Fast dom här va rätt nice faktiskt... XD















XD Nice va?? A det va det!

See ya!

XOXO
/Emilia

Kommentarer
Postat av: angie

balla skor haha! :P sv; tack så mkt! =)

2010-01-13 @ 17:50:09
URL: http://stylings.blogg.se/
Postat av: Bella

Nja, kanske inte. det är lixom svårt att ha på sig en telefon... XD

2010-01-22 @ 21:37:22
URL: http://lifeaboutbella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0