yes...

Tja! Igår var jag som sagt på den där nova-nighten eller Luna-nighten eller vad den nu hette. Det var ganska kul men lite långtråkigt... Det fanns inte så mkt att göra... Det var kul att titta på dom som uppträdde, dom var jättebra, men annars var det inte så kul faktiskt... Men men jag har prövat i allafall. Idag håller mamma o jag på o försöker baka et pepparkaks hus. Det e ganska svårt och blir kanske inte helt perfa men hehe ja vi försöker så gott det går. Jag hoppas att det blir någolunda bra för att pepparkaks hus e ju bara sååååå mysiga! Det roligaste e att pynta det med glasyr och allt sånt! Men ja vi får se hur det går. Om det blir bra kanske jag kan lägga upp en bild på det... Jag LÄNGTAR till jul!!! Jag vill ha en ny mobil!!!!! Rättare sagt jag MÅSTE ha en ny mobil!! Asså den mobilen jag har nu e helt knäpp! Kameran fungerar inte och displayen funkar inte och den har inget minne..... Så ja jag måste ha a new one...

See you later!
XOXOXOXOXOXO
/Em

 Ps: Det här är inte vårt pepparkakshus!



Kommentarer
Postat av: Susanna thi hippie

Yo kusse!! Najs blogg! :O Vi måste länka till varann, va sägs om det? Gå in här:

www.supersusanna.blogg.se/lank

och sno en länk till min, så länkar jag till din duvet där högst upp på min :D vi måste ses! :O kraaam!

2009-11-22 @ 13:23:19
URL: http://supersusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0