New moooooooon!!!

Okej alla som bara ääääääälskar twilight serien räcker upp en hand!!! Imorron är det dessutom premiär för andra boken, New moon! Jag skulle gärna gått på premiären men tyärr så är det antagligen fullbokat nu...He he internet sidan där man beställer biljetter hade typ gått sönder för att så många hade gått in! Men jag SKA se den, förr eller senare! Jag har läst alla böckerna och har den första filmen och jag vill, nej jag SKA ha den andra oxo!!!




                 Vem vill inte se new moon???


            Love twilight!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: MollyandBella

Hej Emilia!

Cool header du har! Fin bakgrund också!

Ses!

Kraamizar.

/Malin

2009-11-19 @ 21:47:22
URL: http://mollyandbella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0