Tjaba

Idag har jag varit på julmarknad i drottningholm. Det var inte så nicigt för det fanns inte så mkt stånd. Men men... Sen åkte vi till fältan och sen stack vi hem! Men är det nån mer än jag som tycker att dom borde göra julkalendrar som är lite mer anpassad för större?? Seriöst julkalendern i år heter superhjältejul... Jättekul... för 7 åringar!!! Kaspar i nudodalen var bra, väldigt bra... Och Lassemaja (hehe) var faktiskt oxo bra. Och den här som gick för va var det... två år sen?, en riktig jul, den var oxo bra. Men förra årets den.... SÖG! Jag har verkligen ingen aning om vad den handlade om jag såg typ aldrig. "Skägget i brevlådan". Whoho.... NOT. 
                                                                    
     Kramizz                                                             
 
 /EM                     

Kommentarer
Postat av: Sussiiiiiiiii :)

Tjooosan! Du måste säga till när du är i fältan, emilia :O vi bor ju nära där, jag var där idag och köpte en kofta... :) vill du ses typ nästa helg? :)

2009-12-06 @ 16:46:02
URL: http://supersusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0