Tjaba

Okidoki godagens! O jag VET jag måste uppdatera bloggen liiiite oftare med våra datorer laggar.... så det har inte blivit så mkt... Men strunt i det! nU e ja här! Igår va jag på julmarknad igen, denna gång på långängen... jag köpte et typ honung ljus till farmor o ett likadant till mormor! Nice! EEEE.... jaaa oki ja e kanske lite tjatig men seriöst jag vill ha jullov!!! Och nu MÅSTE alltså jag skämtar inte jag MÅSTE ha en ny mobil! NUUUUU. Min mobil har kollapsat. Kameran funkar inte displayen lyser inte och ett tag gick det inte ens att ringa! Så ni fattar läget... mmmm hejdå....

XOXO
/EM


Kommentarer
Postat av: Susanna, din förstående kusin.

El poooobre eres... Oooo el español perfecto! Que quieres a navidad? Quiero un móvil como tú.

Beeeeso!

/tu primo Susanna

2009-12-08 @ 11:59:32
URL: http://supersusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0