Idol!

Tja! Nu sitter jag och väntar på att vinnaren i idol ska avslöjas! Jag hoppas verkligen att Erik vinner. Calle e bra o så men Erik e faktiskt bättre. Det e lite segt att man måste vänta på att vinnaren ska avslöjas men det e det
värt- det e inte varje dag det är final! Men jag tycker att Tove oxo skulle varit i final... Tove o Erik.... håller nån me mig??? Aja det e bara att sitta o rulla tummarna tills vinnaren avslöjas.... Vinnar låten var ganska bra men inte den bästa jag hört men bra.... (Erik e snygg!!!) 

see ya!
XOXO
/EM

Kommentarer
Postat av: julia

ERIK ÄR SÖÖÖTAST! haha :)

och bäst på att sjunga !!

2009-12-12 @ 20:12:21
URL: http://xoxojuli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0