Jul lov

Hejhej! Okej jag har inte bloggat på ett tag men a jag har inte haft en dator... Jepp men förgår var det julafton!!! Wohoo! Det var jättekul och jag fick äntligen min nya mobil!!! Sååå nicigt!!!! I love it! Den e perfa! Och så har jag fått kläder, pengar, böcker, örhängen m.m! Okej nu ska jag säga vad som hänt den här veckan: Förra söndagen hög vi julgranarna, vi har två en stor som står i vardagsrummet o en liten som står i Ninas o mitt rum. Dagen efter gjorde vi julgodis: En marsipan gris, marsipandbollar med nougat doppade i choklad, kolor och knäck! Yummie... Och så har jag åkt skridskor! För en gång skull har sjön frusit till is så att vi kan åka på den! Fast eftrérsom att det snöar ganska mkt så får vi skotta ofta... Men vi har fixat en liten ishockey bana! Det e kul.... MMM god jul!



Här är min mobil!!!



                               Julgranen




                                         Lill granen

                                 
                                 
                                      Skridskobanan!





XOXO /Em




Kommentarer
Postat av: Susanna den bäste

sHIT snygg mobil! :O nu kan du äntligen skaffa ett MINNESKORT! :D Hihi. Jag fick oxå en ny mobil! Yaay :3 vill du träffas på jullovet?? SMSA MIG!!!

2009-12-31 @ 12:09:32
URL: http://supersusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0